Customer experiences

At TOSIZE.de, we value the opinions of our customers. We like to hear what we do well, but also what we can do better. That's why we TOSIZE.de are constantly working on finding out what our customers think. So that we can keep improving our webshop!

Through Kiyoh, we collect the experiences of our customers who have previously ordered from us. After placing an order, you will receive an e-mail asking you to let us know about your experience. Read what others say about us below.

Kiyoh

We have 694 reviews in total

Read more about collecting reviews via Kiyoh here

Customers rate us with a 9.2 / 10

10

Alles bestens

Werner | Graz | 12/04/2024 |

10

Ich bin absolut zufrieden. Die Qualität der Ware, der Preis und die Lieferung, passt alles.

Thomas | Bad Berneck i. Fichtelgebirge | 12/03/2024 |

10

Kontakt und Handlung. Super. Holz war exakt zugeschnitten. Besser geht nicht.

Herbert | Augsburg | 08/03/2024 |

10

Möbelplatte Kiefer passend gesägt und Kanten gefast. Gut verpackt und ohne Macken geliefert. Top.

Martin | Aurich | 27/02/2024 |

10

OK

Franz | Velden am Wörther See | 14/02/2024 |

9

Alles top!

Matthias | Berlin | 14/02/2024 |

8

Wenn die Email-Info (verwirrend!) der Bearbeitung und Produktion kommt, ist das Bestellte am nächsten Tag geliefert!

Andreas | Mödling | 13/02/2024 |

1

Habe drei nach Maß geschnittene Bretter bestellt, diese auch bekommen. So weit, so gut, allerdings war das Paket sehr mies verpackt, dadurch hatten beide außen liegenden Bretter Macken und auch das Innere wurde beim Verpacken verkratzt. Somit alles drei Siebdruckplatten nicht perfekt und makellos :( Nochmal würde ich hier nicht bestellen.

Peter | Köln | 23/01/2024 |

10

superschnell - super qualität!!!

Nicolas | Wien | 23/01/2024 |

6

im prinzip ok, maserung hätte (im gegensatz zum üblichen) längs der kurzen seite laufen sollen, wurde leider nicht berücksichtigt....

renier | Bamberg | 19/01/2024 |

Complaint or compliment

Are you satisfied?

If you are satisfied with one of your orders, you can help us enormously with an online review! It only takes a few seconds of your time and it helps you find new fans. Don’t feel obligated, but new reviews do make us very happy!

Place a review
Complaint or suggestion for improvement?

Have you had a negative experience? Problems are there to be solved. So send your complaint (preferably with photos) to service@TOSIZE.de. We will solve it. We always do!

You can also send suggestions or improvements to the above e-mail address. We would very much like to improve our web shop and service.

Send an email